Er zijn een aantal mogelijkheden:
1. Mogelijk heeft u een storing / foutmelding gehad tijdens of na het betalen met IDeal of een andere betalingsmethode.
2. Indien u betaald heeft met IDeal, dient u na de betaling te kiezen voor “bestelling afronden”, om uw bestelling af te ronden en terug te gaan naar de webshop. Indien u deze stap vergeten bent, heeft u inderdaad géén bevestigings e-mail ontvangen.
3. Controleer uw spam-box van uw e-mail account, mogelijk is de e-mail daar terecht gekomen.
4. Mogelijk heeft u een foutje gemaakt bij het invoeren van uw e-mail adres, u kunt dit controleren en/of wijzigen door in te loggen op uw account.
Indien het bedrag wel van uw rekening afgeschreven is, dan hebben wij uw bestelling en betaling wel ontvangen.
Mocht u na 3 werkdagen nog niks van ons gehoord hebben, neem dan voor de zekerheid even contact op via info@reptilestwente.nl of 0611597472.
Het zou mogelijk kunnen zijn dat uw artikelen nog in uw winkelwagen staan, omdat uw bestelling niet goed is afgerond.
Laat uw artikelen erin staan, zodat wij de bestelling goed kunnen afronden voor u.